Emperor

Grupa fanów fantastyki i klasycznych RTSów postanowiła połączyć obie te rzeczy i stworzyć Emperora. Inspirując się takimi klasykami jak Civilization, Age of Empires czy Total War tworzymy grę, osadzoną w Tolkienowskim świecie fantasy.

Grupa fanów fantastyki i klasycznych RTSów postanowiła połączyć obie te rzeczy i stworzyć Emperora. Inspirując się takimi klasykami jak Civilization, Age of Empires czy Total War tworzymy grę, osadzoną w Tolkienowskim świecie fantasy. Gracz w zależności od mapy i kampanii, ma różnorakie zadania takie jak obrona miasta, podbój wrogich terenów czy przejęcie jakiegoś ważnego obiektu na mapie. Poza aspektem wojennym gracz musi budować nowe budynki, w celu pozyskania surowców, zapewniania żywności czy możliwości rekrutacji nowych typów jednostek.

Zespół

Zdjęcie profilowe
Michał Piwowarczyk
Grafik 3D
Zdjęcie profilowe
Grzegorz Płonka
Game Designer
Zdjęcie profilowe
Jan Krzyszkowski
Team Leader
Zdjęcie profilowe
Mateusz Kuc
Zdjęcie profilowe
Patryk Knapek
Zdjęcie profilowe
Paweł Saltarius
Zdjęcie profilowe
Szymon Smoła